علی جسیمی

کسب درآمد با تبلیغات در سایت چگونه است؟

  • نوشته شده در 01 سپتامبر 2019
  • در وب سایت
adss  - کسب درآمد با تبلیغات در سایت چگونه است؟

کسب درآمد با تبلیغات در سایت به چه صورت است؟ تبلیغات اینترنتی برای افزایش درصد فروش چقدر ضروری است؟ اگر شما هم می‌خواهید با کمک تبلیغات اینترنتی میزان درآمد خودتان را افزایش دهید و پاسخ سؤالات بالا را پیدا کنید حتما مقاله امروز را بخوانید.

کسب درآمد با تبلیغات در سایت
استفاده از اینترنت به عنوان یک وسیله ارتباطی برای ارسال و انتشار تبلیغات در محیط وب، تبلیغ اینترنتی گفته می‌شود. همچنین می‌توان نمایش دادن نام‌ها و برندهای تجاری، متون، محتواها، شعار و تصاویر تبلیغاتی در سایت‌ها را تعریفی دیگر از تبلیغ اینترنتی دانست. تبلیغات اینترنتی برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ مورد استفاده قرار گرفت و توانست تأثیر مؤثر و چشمگیری در انواع کسب و کارها داشته باشد.

انواع تبلیغات اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات به شکل‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به نوع کسب و کار می‌توان از آن استفاده کرد. تبلیغات در اصل به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

تبلیغات براساس استاندارد
تبلیغات براساس پرداخت
تبلیغات براساس تکنولوژی‌ها
کسب درآمد با تبلیغات در سایت

تبلیغات براساس استاندارد
از مهم‌ترین و پرکاربردترین تبلیغات اینترنتی استاندارد می‌توان به تبلیغات بنری (Banner Ads) با استفاده از مشخص کردن قسمتی از صفحه وب‌سایت برای تبلیغ، تبلیغات متنی (Text Ads) که همانند تبلیغات بنری قسمتی از سایت را اشغال کرده و با استفاده از متن، عکس و … به سایت هدف لینک داده می‌شود، تبلیغات در نتایج جستجو (SERP Ads)، تبلیغات پاپ آپ (Pop-up Ads) که صفحات ناخواسته در هنگام باز شدن صفحات سایت‌ها هستند، تبلیغات آویزان (Hover Ads) که نوع پیشرفته تبلیغ پاپ آپ هستند، تبلیغات بینابینی (Interstitial Ads) که قبل یا بعد از نمایش صفحه مورد نظر به نمایش در می‌آیند، تبلیغات ویدئویی (Video Ads)، تبلیغات ایمیلی (Email Ads)، تبلیغات زمینه‌ای (Contextual Ads)، تبلیغات خبر آگهی‌ها آنلاین (Online Advertorials) و تبلیغات با حمایت از سایت‌ها (On-Site Sponsorships) اشاره کرد.

تبلیغات براساس پرداخت
تبلیغات براساس پرداخت نیز به تبلیغات قیمت ثابت، تبلیغات (CPM (Cost Per Mile، تبلیغات (CPC(Cost Per Click و تبلیغات (CPA (Cost Per Action تقسیم‌بندی می‌شوند. همان‌طور از اسمشان پیدا است تبلیغاتی هستند که براساس شرایط مختلف، قیمت‌گذاری می‌شوند. به عنوان مثال برای تبلیغ با قیمت ثابت، آگهی‌دهنده به صورت ماهیانه یا دوره‌ای و برای یک فضای ثابت تبلیغاتی هزینه‌ای پرداخت می‌کند. در تبلیغ CPM آگهی‌دهنده به ازای نمایش تبلیغ به تعداد مشخص هزینه می‌دهد، در CPC به ازای تعداد کلیک‌ها هزینه پرداخت می‌کند و در CPA آگهی‌دهنده به ازای اعمال صورت گرفته توسط مخاطب هزینه می‌دهد. این نیز یک روش استاندارد و بهینه برای کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات است.

تبلیغات براساس تکنولوژی
در تقسیم‌بندی تبلیغات براساس تکنولوژی نیز می‌توان به تبلیغ هدفمندی موضوعی (تبلیغ در سایت‌ها مرتبط با کسب و کار)، تبلیغ دموگرافی (تفکیک مخاطبان براساس ویژگی‌های مورد نظر صاحبان کسب و کار)، تبلیغ هدفمندی جغرافیایی (ارائه محصولات در یک موقعیت جغرافیایی خاص)، تبلیغ هدفمندی براساس سیستم عامل (مشخص کردن مخاطبان براساس سیستم عامل‌ها)، تبلیغ اتوماسیون (برای شبکه‌های اجتماعی و ایمیل) و تبلیغ هدفمندی مجدد (نمایش مجدد تبلیغات و جذب مخاطب) اشاره کرد که هرکدام می‌توانند نقش پررنگی در موفقیت یک کسب و کار و کسب درآمد با تبلیغات در سایت ایفا کنند.

0/5 ( 0 نظر )

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *